Selasa, 20 November 2012

我。很好。

 Girl: I dont wanna get hurt anymore . every guys are the same.
Boy: NO! Trust me , I'm different from them.

Dont say GIRLS are always over-protective . Think about who caused this ?


知足

我有很疼我的爸爸妈妈 我有很疼我的姑姑叔叔
我有很疼我的表姐表姐夫堂哥 我有很疼我的哥哥
我有一班很要好的朋友 我有一班分不开的姐妹淘

那个人。你出不出现真的没关系。
我。很好。

你懂我再爱我 就不会伤害我。


Tiada ulasan:

Catat Ulasan