Sabtu, 10 Disember 2011

面粉之夜 ♥

面粉之夜、对!就是面粉之夜。
昨晚和大伙一起来了个聚会..虽然没有人齐
可是还是玩得很尽兴,还开香槟呢..
我偷喝了几口,hehe,不能喝太多,不然心跳又会加速了。

昨晚不点Honeylemon 不点Applejuice 喝了Lemon pudding (;
喝完了就去冠家门口 .. 你追我 我追你 
誓要把面粉弄在别人身上。


谁最严重?哈哈 看就知道了。


11++ 准备回家了 :)
在车上一直喊累,可是回到家冲凉还是看戏到早上5点。

希望这个假期我们多点聚在一起吧。因为机会不多。

不知道为什么最近都是早上5点才睡,
或许是因为知道爸爸就要睡醒了,才敢安心关灯的睡,我怕黑 -,-

然后今天在面子书我又找回自己小学的照片
是以前的补习老师上传的...来、看照片。

你们猜谁是我?哈哈 没有很难


吹蛋糕切蛋糕的人就是我 ;)
看吧...我小时候比现在更黑呢 -,-

I'm still loving you by Shiga 连诗雅

When I close my eyes I think of you
And the times we've had been through
Even though we're far apart right now

I remember back when you were here with me
How you've made my world complete
But now I'm left alone

We talked about love and hope
Wishing we could start a life our own
I wish that I could live without you
Why did you tear my heart apart
You said you'd love me from the start
All those painful things you've put me through
But I'm still loving you

I've tried to give my best to you
I don't deserve the things you do
Everything has gone to memories
I just wish I knew the truth behind the lies.


I dont wanna close my eyes , I dont wanna fall asleep
Coz I miss you babe and I dont wanna miss a thing .
 
we decide who to let go , who to let stay & who we refuse to let go ♥

2 ulasan: